7 Temmuz 2012 Cumartesi

Doğal çamaşır makinesi deterjanı yapıyorummmmm.....

Merhabalar efendim,

Başlıktada okuduğuz gibi artık kendi ürünüm olan DOĞAL ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANI mı sızlere sunuyorum.

Siyahlarda,beyazlarda,renklılerde bebeklerde ve kendinizde güvenle kullanabilirsiniz DOĞAL ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANI nı.

Peki ne mi kullandım;tabiii formülümün tamamını verecek değilim lakin sizinle bir kaç ipucu paylaşabilirim,,,

Doğal sabunlardan yaptığım ve yasemın,menekşe gibi aromatik çıçeklerle kokulandırdığım deterjanımı kendimde severek beğenerek kullanmakta olduğumu belırtmek ısterım.

Türkiyenin her yerine pet şişe içinde(cam şişenin kırılma ıhtimaline karşı) 5 lt lık ambalaj içinde göndermekteyim.

 5 lt lik sıvı DOĞAL ÇAMAŞIR MAKİNESİ DETERJANIMI n fiyatı sadece 17 lira.evet evet 17 lira....


Ayrıca anadolu pe. annelerine %10 indirim vardır
SİPARİŞLERİNİZ İÇİN:goparadays@hotmail.com a adresinizi maıl atmanız yeterlidir.

Serdar arık
Iban
TR55 0001 2009 6710 0001 0062 11
Halk bank Turhal şubesi hesabına da ücreti Eft yapabilirsiniz..

3 yorum:

  1. Sevgili Tuba hanim,
    bende dogaldan yana oldugum icin sundugunuz ürünü almak isterim nede olsa anne adayiyiz.;) Ancak Almanya icin kargo ücreti ne kadar, ögrenebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  2. tabiii öğrenirim sevgılı mumina

    YanıtlaSil
  3. Sevgili tuba,
    Seni öncelike tebrik ederim.Ben de bulaşık makinesi detejanımı kendim yapıyorum.Diğer detrjanlar gibi ii yıkmasada ya sağlık yada parlaklık :))
    Elbette sağlık diyorum ve yapıyorum ama arada sıvı halde olan deterjanla yıkayarak çay lekeleri ve bulanıklığı gideriyorum.Misafirlerimin kafasında soru işareti kalmasın diye :) yoksa ben ve eşim bulanıklığa razıyız.:) çamaşır deterjanınıda deneyeceğim .)

    YanıtlaSil